Norvégország, én így szeretlek

2012. február 16., csütörtök

"nagy hallgatás volt mindenütt"

Ezt a Dsida mondja ilyen szépen (Dsida Jenő: A tó tavaszi éneke), amidőn egy tóról énekel. Én nem mondanám ilyen szépen, én inkább azt mondanám: olyan purgatóriumban pendliztem az elmúlt időszakban, hogy nem hogy írni, ó, írni!, de hallgatni, lélegezni, mozdulni nemigen volt akarásom.  Én azt mondanám: olyan zsákutcába kerültem, amelyiknek mind a két vége zsák, lehet képzelni a kijáratot. Segítek: csak fölfele van. Na, ez a gondolat mentett meg a további bugyrok felkeresésétől, elvégre eleve retúrjeggyel indultam, akart a rosseb odalent maradni.

Nem untatnám a részletekkel a nyájas olvasót, ami publikus lehet belőle, tán egyszer megíródik, de az mindenesetre kiderült: a blog érzékeny jószág. Gyakran kell vakargatni a hátát. És állati gyorsan reagál a cefet lelkiállapotra, nem íródik, viszont sokáig úgy is marad. Na, ígérni most sem tudok semmit, duráljuk neki magunkat még egyszer, hátha egy-két értelmesebb szöveg még keletkezik. 

A türelmet pedig oly nagyon köszönöm, nyájas olvasó. 

6 megjegyzés:

kamaslis írta...

Jippii örülök Neked, és jobbulást!:)

Kósa Márta írta...

Kifelé a bugyrokból!
Örülök, hogy jobban vagy!

czelfrida írta...

köszönöm, köszönöm, bugyrok kíméljenek jeligére

Kósa Márta írta...

Most olvasom a verset - "sejtem" mi az az érzés!

geszt írta...

Szia, itt egy nyájas olvasó, jó, hogy újra írsz:)

Kósa Márta írta...

Üdvözlettel
http://partfal.blogspot.com/2012/03/fejtores.html

Kukkants be hozzám!