Norvégország, én így szeretlek

2010. augusztus 17., kedd

egy sima - avagy a megérkezés

Hogy majd cirkulálunk az osloi reptéren a vonatot keresve. Körbe-körbe-karikába, mi? Ó, balgaság, magyar a neved.
Helyette kiszálltunk, megkérdeztük, mondták, jobbra. Közel van? Közel. ("Cö-cö..." - idézet a rosszabb májamtól.) Összeszedtük a cekkereket, jobbra tértünk, és ott volt. Már-már zavarbaejtően azonnal. Gardemoen Togstation.

16.08-kor indul a vonat. ("Cö-cö..." stb.) 16.06-kor begurult, 16.08-kor elindult. Külön kocsi a kisállattal utazóknak, külön a kisgyerekeseknek, külön a nagyanyám térgye kalácsának.

Jött kalauz is. Nekem gyanús, hogy a Mikulás volt, nyári keresetkiegészítés. Adom a jegyet, rá se néz. Hova utazunk. Skienbe. Akkor föl kelletik tenni a bőröndöket (16-20 kiló per). És fölrakta. Jó utat, kösziszépen. Tűszentakk.

Az automatából meg bébirépát vettem.
A zacskóját meg bedobtam az erre a célra szentesített szemeteszsákba.

19.38, böcsült érkezés.
Aki kitalálja, mikor ért be a vonat Skienbe, kap egy bébirépát.

6 megjegyzés:

bözs írta...

19.37. hol a bébi répám ? :D

czelfrida írta...

ha hazamegyek legközelebb, esküszöm, viszek :)

Pepita Ofélia írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Pepita Ofélia írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Pepita Ofélia írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Pepita Ofélia írta...

Ez sok törölgetés én voltam. Itt meg még egy kevésbé forgalmas bejegyzésénél még. Elnézést kérek. Csak gyakoroltam, hogyan lehet a megjegyzés rovatba linket illeszteni. Mert sajnos nem úgy, mint ahogyan a FAQ-ban le van írva. Az csak a blogbejegyzés írásakor működik sajnos. De már megy. :)